2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 17-06-12

Ga naar beneden

Zondag 17-06-12 Empty Zondag 17-06-12

Bericht  Rikske 18.06.12 13:46

Na de grand fondo van de week voordien zouden we de benen wat losrijden Rolling Eyes

Ik had op route you een rit gevonden van +/- 80km en zo goed als vlak was en voor de racefiets geschikt moest zijn.
Met z'n 5-en spraken we om 09u00 af adbvT.
Iedereen was er op tijd, "Geert" met zijn nieuw racemachientje Twisted Evil

Iets na negen vertrokken ... om even verder weer te stoppen.
Mijn Edge was in "off" mode gegaan Evil or Very Mad het ding dus opnieuw opgestart.
Route opnieuw berekent en we waren terug weg ... om even later voor de brug in Keerbergen opnieuw te stoppen.
Same problem again Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Opnieuw opgestart ... druk bezig met het scherm in de gaten te houden veroorzaakte ik bijna een aanrijding met een andere groep fietsers.
Hierdoor kwam "Geert" ten val ... mea culpa - nog eens mijn excuses hiervoor Embarassed pale
Een schaafwonde aan de elleboog, maar hij kon gelukkig verder.

We besloten de geplande rit met de GPS te laten voor wat hij was en kozen voor de rit langs Herentals - Mechelen - Tildonk.

Langs de Demer ging het met de wind in de rug naar Aarschot.
Een beetje zoeken naar de RAVEL richting Herentals, en zonder problemen gevonden.
Hier kwam de wind al wat meer van links en lichtjes in het nadeel.
Onder de bomen was er schaduw en ondervonden sommigen van ons dat de zomer nog niet echt was begonnen.

Halfweg dit stuk was er een lekke band voor ... yep, de Freek.
Dus fotokes nemen hé Twisted Evil


Zondag 17-06-12 17062012283

Zondag 17-06-12 17062012284

Zo was er ook even tijd voor "Geert" om ons te tonen hoe scherp hij wel staat albino

Zondag 17-06-12 17062012285

Met de ervaring die Freek de voorbije weken heeft opgedaan, was de lekke band vlug hersteld en kon het opnieuw verder richting Herentals.


Eenmaal daar toegekomen volgden we het Albertkanaal.
De wind stond nu pal op de kop, en met de km's achter de rug was er dus nog weinig sprake van de benen los rijden.
Ieder om de buurt nam de kop zodat de krachten wat konden worden gespaard.

Halverwege dit stuk geraakten we even de weg kwijt.
Opnieuw extra km's dus voor de ene cheers voor de andere Mad
Hoedanook, over dit stuk waren we het wel met z'n allen eens dat dit het mooiste van de rit was.

Via via kwamen we in Ittegem terecht.
"Druus" stelde z'n GPS in op "home" en zo kwamen we, moe maar voldaan met +/- 115 km op de teller toe in Tildonk.
Een korte nabespreking gehad en dan huiswaarts gekeerd.


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum