2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 13-01-13

Ga naar beneden

Zondag 13-01-13 Empty Zondag 13-01-13

Bericht  Rikske 17.01.13 14:30

Zondag waren het weer de 3 musketiers van de laatste weken die zich present melden.

Pascal, Filip en ik.

Rond 09u00 zoals afgesproken vertrokken langs de vaart richting Boortmeerbeek om nog eens de Witloofroute te fietsen.
Het had de nacht voordien lichtjes gesneeuwd en hier en daar lag er wat poedersneeuw op ed weg.
Het gekraak onder de wielen was voldoende om een rustig tempo te fietsen.

Filip was het meest gerust in het wegdek. bounce
Ik zou hem er via deze toch op willen wijzen om bij ijzig weer iets meer afstand te houden.
Uitwijken op sneeuw of ijs gaat namelijk net iets minder vlot dan op een droog wegdek. affraid

De temperatuur net iets onder het vriespunt.
De stukken onverhard lagen er op de ene plaats al wat beter bij dan op de andere.
Toch een OOPS momentje gekend, en dan nog wel op de openbare weg.
Een ijsplek bij het afslaan naar rechts lag uit het gezichtsveld vanwege een hoekhuis. Shocked
Gelukkig zonder problemen gepasseerd. Embarassed

Al bij al met met enkel koude tenen en vingers zonder kleerscheuren in Tildonk toegekomen.
Filip moest vanwege familiale omstandigheden dadelijk naar huis.
Pascal en ik gingen ons wat opwarmen bij de Makke waar Freek ons even later kwam vergezellen.
Goed nieuws, hij heeft ons beloofd zodra het kan de fiets weer van de haak te nemen.
Blijkt dat het ondertussen voor hem alweer 8 weken is geleden dat hij nog heeft gefietst.


Met +/- 65km op de teller, tijdig thuis gekomen voor het BK cyclo-cross


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum