2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MTB - wegrit 11-03-12

Ga naar beneden

MTB - wegrit 11-03-12 Empty MTB - wegrit 11-03-12

Bericht  Rikske 12.03.12 14:28

Met Pascal afgesproken om per MTB enkele korte lusjes te fietsen.

Om 09u00 adbvT vertrokken voor de Rock Werchter route.
De rit niet te snel aangevat richting Leuven.
Even nog wat bijgepraat over het voorbije skiverlof en wat de plannen zijn voor 2012.

Via het kanaal tot aan de Stella waar we de brug overgingen opnieuw richting Wijgmaal.

Tussen het gedeelte van de houten brugjes door het nog even gehad over het voorval van vorig jaar waarbij Pascal min of meer aan zijn lot werd overgelaten.
Mocht het nog niet voor iedereen duidelijk zijn, ik heb hem mijn excuses aangeboden en Pascal heeft deze aanvaard.
Voor ons ligt dit dus achter ons. cheers

Ter hoogte van Keerbergen sloten we aan op de Jubileumroute van de wielerclub uit Wespelaar.
Op de grens van Haacht en Boortmeerbeek besloten we het fietsknooppuntennetwerk te volgen van de Demer en Dijleroute.
Zo kwamen we via de spoorweg toe in Wespelaar.

Even het ommetje genomen achter de kerk door en dan naar Tildonk gefietst.
Iets na elven toegekomen met een goeie 55km op de teller.

De afwezigen laten weten dat we rond waren, waarop Roel al snel liet verstaan dat hij nog even afzakte tot onze vastre aankomstplaats.

Nog wat bijgepraat en iets na de middag kwam ook Freek toe.
Hij had een luske met Dries gefietst en er nog een stevige lus voor zichzelf bijgedaan.
125km's erbij voor Freek.

Nog wat bijgepraat en met z'n allen naar huis vertrokken.

Eerstdaags volgt er nog een bericht waarbij ik een datum zal voorstellen het seizoen 2012 min of meer in te plannen.



Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum