2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maandag 26/12/2011

2 plaatsers

Ga naar beneden

Maandag 26/12/2011 Empty Maandag 26/12/2011

Bericht  Pascal 26.12.11 18:45

Met 2-en afgesproken, Benny en ikzelf, om 10u adbv Boortmeerbeek.
5 minuutjes later vertrokken voor een kanaalrit richting Klein-Willebroek.
Wind en regen waren weer van de partij.
Via de 2e brug naar Kl-W.
Bij de splitsing na Kl-W rechts genomen en door een inschattingsfout van mij een extra luske gedaan.
Op tijd de goeie weg teruggevonden en terug richting Battel.
Weer de vaart op om adbvB ff te stoppen voor een koffiepauze in café De Brug.
Na wat warms en wat gezever, terug de fiets op richting Tildonkbrug waar Benny links nam om
via Wespelaar naar huis te fietsen en ik rechts reed om de wekelijkse finale richting Erps aan te vatten.
Met de wind vol op kop thuis geraakt.
Een goed douchke gepakt en op tijd in de zetel voor de cross.
Nu nog inpakken en dan naar zee.

Cu
Pascal
Pascal

Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 25-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Maandag 26/12/2011 Empty Zonhoven

Bericht  Freek 26.12.11 19:14

Ikke ben in Zonhoven van start gegaan... het weer was daar echter niet beter.
Met 5 kleppers (waarvan 3 marmottisten en transalpers) vertrokken tegen een hals tempo en na twee km al moeten stoppen om ondanks de miezer mijn jaske uit te doen... ik stond al op ontploffen. Embarassed Na veel draaien en keren, de meest spectaculaire val van mijn leven (en zeker ook de gevaarlijkste), zware zandstroken en diepe modderbaden na 48 km terug aangekomen met een gemiddelde van 19,8 km/h. Als ik dat nog is opnieuw wil doen dan zal ik toch nog een stevig stukske moeten bijtrainen. Crying or Very sad

Enfin, de training heb ik gehad. En als volgende week het weer wat mee wil, probeer ik een 300 à 400 km bijeen te rijden! Liefhebbers om aan te sluiten... let me know!

Pascal, enjoy de zee. De meeste anderen tot straks op WDP. (Ik speel zelf wel niet, maar kom na de voetbal waarschijnlijk wel tot daar! lol!

afro
Freek
Freek

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 23-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum