2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 25/07/11

Ga naar beneden

Zondag 25/07/11 Empty Zondag 25/07/11

Bericht  Gast 26.07.11 0:17

Slechte weersvoorspelling en weinig animo/vakantie/tomorrowland/verbouwingen/... bij de mede-WTC'ers deden mij twijfelen aan mijn originele plan om de rit van het albertkanaal te combineren met de rode ROB route. Dat zou goed zijn geweest voor een 150 à 160 km, denk ik. Vrijdagavond Dimitri kunnen overtuigen om 's anderendaags voor het eerst na de knie operatie terug in de pedalen te klikken... en of de krachttraining bij de kine effect heeft. We reden vlotjes, met de nodige wind, een gemiddelde van 31 km/h over een parcours van 62 km (Dimi) / 85 km (uw dienaar). Effect was dat de beentjes niet leeg, maar Léééég waren bij thuiskomst.

Een SMS van Benny deed me last minute besluiten om toch maar te gaan fietsen op zondag, onder voorbehoud van de weersomstandigheden. Benny heeft afgezegd... zelf ben ik toch nog maar eens in het zadel gekropen voor een toereke van 60km. Benen van rubber, hartslag niet omhoog te krijgen en nauwelijks zweten: de rit van zaterdag zinderde duidelijk nog na.  Toch blij dat ik de benen nog efkes heb kunnen losgooien en voor de tweede meek op rij niet bij de Makke terechtgekomen. Het zal dan toch aan't gezelschap liggen  Laughing

vanaf vandaag terug aan het werk gegaan. Ondanks het slechte weer en de telkens onderbroken nachtrust klok ik toch af op een 700 km na twee weken vakantie. jammer genoeg ook nu weer nauwelijks lange afstanden gereden  Neutral

afro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 25/07/11 Empty 0 KM op vakantie

Bericht  Rikske 26.07.11 9:44

Zondagmorgend terug thuis gekomen van een weekje vakantie.

Bijna 3000km op de teller ... van de wagen.



Fietske thuis gelaten, dus 0km op de teller van de fiets.



Zal gezien het programma van de volgende weken (T-D-T & Sean Kelly Classic) het niet makkelijk hebben Embarassed





Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum