2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rotselaar 21/11/10

Ga naar beneden

Rotselaar 21/11/10 Empty Rotselaar 21/11/10

Bericht  Rikske 24.11.10 12:44

Vermits ik pas herstellende was van virale infectie(s) koos ik zondag 21/11 voor een rustig tourke op de weg.

Ben wel tot aan de finnish van de MTB tourtocht van Rotselaar geweest.
Freek en Benny kozen voor de 30km.

Zij mogen hier hun verhaal doen.



Cool


Laatst aangepast door Rikske op 02.01.14 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rotselaar 21/11/10 Empty Mijn verslagske van de zondag.

Bericht  Pascal 24.11.10 20:42

Niet gefietst en ook niet naar de CC in Gavere geweest?!
Met migraine in mijn bed/zetel gestoken.

Cja
Ikke


Pascal
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rotselaar 21/11/10 Empty Verslagske Rotselaar

Bericht  Freek 25.11.10 0:08

Nieuw bloed op de MTB, deze week. Benny besloot de schoenen te ruilen voor een MTB een is mij komen ophalen voor de TT Rotselaar. Gezien zijn maagdelijkheid op de fiets kozen we voorzichtig voor de 30km... bleek al snel onnodige bescheidenheid. Tempo lag meteen hoog, ondanks de hier en daar toch modderige stukskes.

Pas toen we terhoogte van "den bos" kwamen en daar enkele keren de helling met het christusbeeld te verwerken kregen zakte het tempo heel even. Naar het beeld zelf moesten we beide al heel snel van de fiets. Vorig jaar was ik hier nog een van de weinigen die boven raakten, deze keer hoorde ik niet tot dat selecte groepje.

Even later kwam een stevig klimmeke op asfalt, waar Benny het ruime sop koos. Ik wilde hem uiteraard niet laten gaan een kwam bij het bovenkomen nog even met pokerface naast hem rijden. Benny zat blijkbaar met een waas voor de ogen, want toen ik er even later vandoor ging en een kilometerke later achter de brug op hem stond te wachten, bleef hij 50m eerder op mij wachten, nog steeds in de overtuiging dat hij mij voor was Laughing Da's nog nieuw hé, weet nog niet dat Freek altijd wint lol!

Na een dik anderhalf uur kwamen we terug aan de start, met een mooi gemiddelde van 20km/u, ondanks modderig parcours en heel wat hoogtemeters.

Conclusie: Laat den Benny nog ne keer of twee meerijden en diegenen die nog op hem moeten wachten zullen serieus in vorm moeten zijn.

Grtz,
Freek

Freek
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rotselaar 21/11/10 Empty Re: Rotselaar 21/11/10

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum