2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 09/10/11

Ga naar beneden

Zondag 09/10/11 Empty Zondag 09/10/11

Bericht  Rikske 10.10.11 13:49

Nog eens gaan MTB-en.

De weersverwachtingen waren alles behalve OK om een zeetrip te fietsen.
We besloten, last-minute, om te gaan MTB-en in Tremelo.

2 Man bereid om de weersomstandigheden te doorstaan.
Freek, et moi.

Er werd beslist tot daar te fietsen, de route van 25km te doen en terug naar huis te fietsen.

Om 09u30 adbvT afgesproken.
Met de wind in de rug naar Tremelo gefietst - in mijn geval gevlogen Embarassed
Het beste was er al af, en we moesten nog beginnen scratch

We hebben Tremelo nog al eens gefietst, dus ik wist ongeveer wel waar de moeilijkste stukken lagen.
Door de regen van de nacht voordien was de ondergrond vrij zwaar en glad.
Nog niet echt stoempen, stoempen, stoempen, maar 't scheelde niet veel.

Freek ging al vanaf de eerste technische strook door op de elan van de heenrit.
Ik probeerde even te volgen, maar wist al snel dat ik best m'n eigen tempo reed Embarassed Embarassed Embarassed
Na elk technisch stuk stond Freek me op te wachten, om me dan naar een volgende te brengen.
Hier en daar met nog wat anderen in m'n wiel.
Vreemd, maar zelfs deze lieten het gat vallen eenmaal het terug technisch werd.

Zo ging het voor de eerste 10-tal km langs bos en veld.
Ter hoogte van Betekom enkele hoogtemeters.
Bij de eerste klim wel een opstopping, maar toch tot boven gefietst.
Freek was moeten afstappen vanwege een wel heel jonge deelnemer, maar bewees daar dat hij sneller naar boven loopt dan fietst.
Volgens mij liep hij letterlijk enkele andere fietsende deelnemers voorbij Twisted Evil

Na dit eerste leuke stuk was er de bevoorrading.
Freek wou doorfietsen, hij had dan ook een deadhour meegekregen van thuis uit.
Kon me niets schelen, ik had wat tijd nodig Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

5 minuten later zaten we terug op de fiets.
Het ging richting Balenberg, waar we even mochten proeven van het cyclo-cross parcours van de jaarlijkse Sven Nys prijs.
Als ge over deze drassige ondergrond 2 x naar boven fietst kunt ge alleen maar het hoedje afdoen voor de profs die hier met nieuwjaarsdag over vliegen.
Na de Balenberg nog even een "zwaar" technisch strukje bergop in den bos naast den Balenberg om dan af te dalen en weer richting Tremelo te gaan.

Freek nam het wiel van 2 door"zomerde" mountainbikers.
Efkes met net iets meer dan 30km/u door de velden.
Na een 2-tal stroken hield ik het voor bekeken, ... al die anderen achter mij trouwens ook
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Even later waren we aan de aankomst.
Freek wou eerst even stoppen, maar aangezien het terug was gaan regenen besloten we toch om onmiddelijk richting Tildonk te gaan.
Met de wind op kop, ... voor mij met de Freek op kop Wink , tot Wespelaar gefietst.
Freek sloeg hier af om aan zijn "deadhour" te geraken, ik ging richting Tildonk voor een korte stop bij de Makke.
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Even kennis gemaakt met Saskia, de nieuwe werkkracht van de Makke en dan "snel" naar huis, vrouwke en kinderen




Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum