2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 25/09/2011

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zondag 25/09/2011 Empty Zondag 25/09/2011

Bericht  Rikske 26.09.11 13:34

Om jullie mijn weekelijks gezever wat te besparen stel ik voor dat we ritomschrijvingen een beetje gaan spreiden.

Zo zie ik de voorbije rit eens verwoord door iemand anders en komen er misschien ook ideeën naar voor waaraan ik niet of vergeet te denken.



Omdat Pascal, Freek en ikzelf het vaakst fietsen laat ik het deze week over aan Roel om de rit van zondag 25/09/2011 kort te beschrijven.





Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 25/09/2011 Empty Zondagstripje

Bericht  Roel 26.09.11 19:27

We hadden afgesproken om 9.00 uur adbvt. Eens iedereen hier was aangekomen waren we toch met een leuk aantal van 5 personen. Hierna besloten we dat een tochtje naar klein willebroek op en af wel haalbaar moest zijn rekeninghoudend dat een zekere roelski nog niet veel kilometers in de beentjes heeft zitten. Onze 2 voorste hazen besloten om er voor hun(en andere) een rustig haalbaar tempo erop te leggen tussen 28/30/31 km/u.. Dit was blijkbaar ook wel een leuk tempo voor 3 andere wielerterroristen Shocked die het leuk vonden om ter hoogte van kampenhoutbrug bij ons aan te sluiten, alhoewel er toch 1tje van die 3 dacht er nog wat snelheid bij te doen was dit toch niet goedgekeurd door zijn medekompanen Evil or Very Mad en na een kort overleg hingen er dus 3 profiteurs aan onze rekker. Nu was onze groep toch al opgelopen tot een leuk 8 tal mensen.Tempo bleef gewoon verder 30 km/u.. Bij 1 van deze 3 medereizigers bleken toch ook 2 mondige wielerfanaten tussen te zitten die dus tijdens deze rit ook zeker konden rekenen op het mondige gedeelte van onze hoogsteigen 'romanticus'.
Zelf heb ik(roel) dus langst de zijde van pascal gereden en onze 2 hazen(freek en dries) hebben het tempo rustig onderhouden. Eens op terugweg rond ongeveer km 40 dacht ik kreeg 1 van de 3 musketiers een lekke band, en sportief zoals we zijn stopte we om even poolshoogte te nemen. Hierop is er dan uiteindelijk besloten om het 'ave maria' team te laten doorrijden.
Bij het begin van het aannemen van de terugweg heb ik een aantal slagen gekregen op men schouders die toch al een beetje wrijving gaven.Dus even inhouden ................. ok en terug naar het tempo van 28/30. Rond km 55 had ik toch al serieus last van de schouders en begonnen de beentjes ook een beetje moe te doen (tja kzal wa meer moeten gaan rijden Smile ) , dus besloten we allemaal om het laatste gedeelte op een rustiger tempo af te werken. al bij al toch een leuke rit gehad en het weer was super.
Voor al wie dit heeft gelezen en heel veel zin krijgt om volgende week om 9.00u. adbvt te zijn. OPGEPAST er gaan waarschijnlijk nog 3 andere musketiers staan om de vlaamse wegen onveilig te maken Laughing

groetjes van jullie journalist 'ROEL' lol!
Roel
Roel

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 23-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Tildonk

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 25/09/2011 Empty Leegloper

Bericht  Rikske 27.09.11 18:43

Na de rit nog 't één en 't ander besproken bij de Makke.
Gezelschap gekregen van Eddy Beton.
Na enkele Leffekes en wat koffie terug naar huis...
Wel eerst bandje opgepompt ... inderdaad alweer ne platte Mad

Thuisgekomen met een 65-tal km op den teller


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 25/09/2011 Empty Re: Zondag 25/09/2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum