2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 10/07/11

Ga naar beneden

Zondag 10/07/11 Empty Zondag 10/07/11

Bericht  Gast 18.07.11 21:34

Met 3 afgesproken met de MTB adbv....euhm... B... Eric, Benny en ikzelf. Vertrokken voor de bekende bordjesroute van Pascal, via Bonheiden, Rijmenam, Beerzel,... goed voor zo'n 75 km. Benny had voor de gelegenheid dunne bandjes gestoken. Ik heb zulks niet en Eric was solidair met de meest benadeelde (of wou hij niet minder trainen???  Razz ) Meteen stevig tempo en zo volgehouden tot ergens halfweg. Eric was drank vergeten (en Eric zonder drank, da's ni hetzelfde...  Laughing ) dus iets over halfweg toch maar eens gestopt voor een cola/spa. Terug op de fiets meteen terug in hetzelfde ritme, tot benny de stal had geroken en vanuit het wiel plots de kop nam en er nog een serieuze snok aan gaf.

In de rode molen nog ne spa gaan drinken... en nen Omer... en dan getwijfeld of we nog ne laatste in de rode molen zouden drinken of bij de Makke. Verkeerde keuze gemaakt... bij de Makke nog 1,2,3,4,5,6,7,8,9,....laatsten gedronken en, zo zegt men, rond 19u thuisgekomen. ('k kreeg daar ineens nog een paar 33'ers van Veronique en Sara, dat kunt ge dan ook weer ni weigeren)

't zal ni voor alle weken zijn, of ik mag mijn sociale status gaan aanpassen in het gemeentehuis...  Embarassed

Enfin geslaagde verjaardagsrit voor onderschreven, hopelijk niet te veel huiselijke problemen voor mijn kompaan?!?

Grtz!
Freek

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zondag 10/07/11 Empty Tijdig thuis

Bericht  Rikske 25.07.11 10:31

De rest van de familie Costers was op uitstap.
19u00 en toch nog thuis voor de rest Twisted Evil ... no prob.


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum