2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trois Ballons 2010

Ga naar beneden

2010 - Trois Ballons 2010 Empty Trois Ballons 2010

Bericht  Rikske 14.06.10 8:41

Enkelen onder ons zijn vrijdag afgezakt naar de Vogezen om zaterdag deel te nemen aan de "Trois Ballons".
Sommigen kozen voor de lange rit (205km) / 3 Ballons - master
Anderen kozen voor de kortere rit (104km) / 3 Ballons - senior.

De deelnemers die willen kunnen via deze hun heroïsche verhalen kwijt.


Rikske
2010 - Trois Ballons 2010 Icon_cool


Laatst aangepast door Rikske op 02.01.14 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2010 - Trois Ballons 2010 Empty Mijn eerste keer was ...

Bericht  Tom 16.06.10 13:54

Voor de eerste keer afgezakt voor de 104 km, samen met David en Freek
De rest deed de 205, waarvoor ik me ook officieel had ingeschreven, maar gelukkig waren er kanidaten mee voor de 104, anders was ik nu nog aan het kruipen op een of ander stijl stukje denk k ...

De benen waren goed, dat beloofde al veel ...
Rustig gestart tss de 2350 deelnemers, om zeker al niet te vallen tijdens de start.
Bij de laatsten begonnen aan de eerste klim, mijn eigen tempo gereden, en na n paar km, plat ...
David en Freek kwamen me opnieuw tegen, samen met de bezemwagen.
Deze mannen waren zo vriendelijk om mijn band te vervangen, waardoor Freek alvast rustig verder klom.
David blijf mij om als snel terug te vertrekken door het snelle werk van de mannen van de bezemwagen, maar helaas.
Ik stap op mijn fiets, en mijn band stond zo plat als ..
Als je iets goeds wil doen, doe het dan zelf, dus mijn 2 de reserve band bovengehaald en in een mum van tijd had David deze TEGOEI geinstalleerd.
Hup, afgekoeld terug vertrokken, wat niet zo goed was voor de benen van David met krampen als gevolg.
Eventjes bij David gebleven om dat stillekes aan toch verder te rijden richting de eerste top.
Freek had n plasje gedaan en zag me toen aankomen, 5 minuutjes laten kwam David erook aan. Genoten van een kleine bevoorrading en hup, in de kou naar beneden ...
2 de klim was er redelijk snel, en ieder weer zijn eigen tempo.
4km van het einde van de klim, jaja, rara, ikke weer plat. Geen bandje meer mee, dus eentje moeten aftroggelen van een lokerse landgenoot.
Ik wounet mijn band op pompen en Freek kwam eraan, die me gelukkig een beetke CO2 kon geven.
Alles klaar, David er ook terug bij, en hop naar de 2de top.
Boven op elkaar gewacht om dan terug samen te genieten van n leuke snelle afdaling.
Rustig genoten van alle bevoorradingen om dan de eerste te zien voorbijvliegen van de 204 km. Euhmm, die hebben we niet lang knn zien, zoef zoef ..
Op 30 km van het einde ging het maar tegen 19 per uur, dus daar al verder alleen gegaan om de laatste klim hard af te zien en dan de rest op te wachten aan de finish.
Daar was r n voorgerechtje, hoofdschotel en dessertje voorzien, maar vooral de pintjes achteraf hebben gesmaakt, na n paar dikke boeren en scheten Wink
Een uurtje later waren de 2 mannen van d 204 er ook al, amai, die moeten hard gereden hebben.
Moesten we niet zo lang aan de bevoorradingen blijven plakken zijn, zouden we hetzelfde gemiddelde moeten gehad hebben, of stop die teller nu toch als je stil staat Evil or Very Mad

Leuke ervaring, zeker om nog eens over te doen !!!

Ciao
Tom

Tom
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum