2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 24-08-2014

2 plaatsers

Ga naar beneden

2014 - Zondag 24-08-2014 Empty Zondag 24-08-2014

Bericht  filipkuhn 25.08.14 21:27

Afgesproken met Pascal, Benny en Gert om een ritje klein Willebroek te doen.

Ikzelf was zondagmorgen op tijd uit de veren en had besloten reeds wat op te warmen op de fiets. Benny was naar zeggen hetzelfde van plan geweest maar was toch maar in bed blijven liggen (en neen, zijn madam had Benny volgens hem geen gezelschap meer gehouden No No )

Om 9h30 kwam Gert aangereden adBvT met een kameraad van hem, Peter. Samen tot in Boortmeerbeek gefietst waar Pascal en Benny ons stonden op te wachten. Van daaruit op een aangepast tempo tot in Mechelen gereden, over Colomabrug en industriepark naar de Zenne en zo tot in Boom. Na Boom een kort stukje bergop in de Bosstraat richting Reet en zo terug richting Mechelen. Af en toe de snelheid van sommigen wat moeten temperen om iedereen samen te houden. Pascal zijn knie heeft het al bij al goed uitgehouden, bij mij verliep ook alles zoals tevoren.

Thv. Boortmeerbeek gestopt om een terrasje doen. Het weer was voor een keer deze zomer een meevaller.
Na enkele pintjes, koffies, keizer Karels en duvels elk op eigen tempo naar huis vertrokken. Bij Gert zijn kameraad was de keizer Karel wat naar de benen gezakt (en mss ook nr het hoofd gestegen) en dit was te merken in het laatste stuk huiswaarts.

Gezien de verschillende afgelegde afstanden hebben we samen een gemiddelde van 75 km gefietst.

Geen filmpke deze week daar onze vaste cameraman in betere oorden vertoefde. (Allez dat hoop ik toch voor hem Wink
filipkuhn
filipkuhn

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 25-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

2014 - Zondag 24-08-2014 Empty Txs voor het verslag

Bericht  Rikske 01.09.14 21:05

Txs voor het verslag Filip
Ik zal de deelnamelijst aanpassen.


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum