2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 23/12/12

Ga naar beneden

Zondag 23/12/12 Empty Zondag 23/12/12

Bericht  Rikske 26.12.12 14:48

Filip en ik waren de enige 2 die wind en regen trotseerden.
De wind was zeker van de partij, de regen was, buiten wat licht gemieser, te verwaarlozen.

Vanwege de wateroverlast besloten we een rit over de weg te fietsen.
Zo kozen we voor de groene ROB-lus
We vertrokken +/- 09u00 adbvT

De meesten onder ons kennen deze lus ondertussen als hun broekzak.
Ik hoef dus geen route beschrijving te geven. Rolling Eyes

Voor Filip was het de eerste keer.
We hadden bij de start de wind in het voordeel en fietsen een snel tempo - Zonder al te veel inspanning wel te verstaan Twisted Evil

Bijna geen verkeer onderweg.
Zo konden we genieten van de route tot aan de voet van het enige klimmetje van de dag.
Eénmaal hier boven gekomen ondervonden we een eerste keer wat rukwinden tot 60km/u zijn. Evil or Very Mad

Via het Aarschot naar de Demer.
In het centrum zaten we nog min of meer uit de wind, éénmaal aan de oever van de Demer werd het een ander verhaal.
Hier kregen wede wind pal op de kop.
Ter hoogte van Betekom-brug hadden we al heel wat van onze energie gegeven Embarassed
We kregen hier het gezelschap van nog een moedige MTB-er.
Het tempo lag voor onze zwijgzame metgezel blijkbaar net iets te hoog, want aan de Soldatenbrug was er van hem geen spoor meer.
Even wat overlegd en besloten tot de brug van Werchter het tempo wat te laten zakken.

Vanaf dar nog even de dijle gevolgd en dan via Wakkerzeel en de Cauwberg terug tot Tildonk gefietst.

Toegekomen bij de Makke en vastgesteld dat de teller voor de 2WCT ritten van dit jaar voor mij de 4000km had overschreden cheers

Bij deze dus dank aan iedereen die mijn gezeur tijdens deze km's heeft willen aanhoren Suspect


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum