2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donderdag 17/05/12

Ga naar beneden

Donderdag 17/05/12 Empty Donderdag 17/05/12

Bericht  druus 17.05.12 19:36

Allez kom, nu dak hier toch op da forum zit zal ik hier ook is een beetje onderwerpen en berichtjes spammen.

Iemand gaan fietsen op de herdenkingsdag alwaar Jezus zo'n 2000 jaar geleden naar de hemel is opgevaren?

Ik wel, helemaal alleen nog wel.
Ik wou mijn nieuw gerief is gaan testen.
Het nieuw gerief viel goed mee.
De benen tot mijn eigen verbazing ook.

Besloten een serieus (vlak) toereke te doen om de magere km-stand van de voorbije week een beetje weg te vagen.
Van de vaart naar zemst gereden om daar een rivierke te volgen (dat was het plan dat ik op de gps had uitgetekend - heb nu ook door waarom die weg langs die rivier int groen was aangeduid = onverhard), normaal moest ik dat een km of 40 volgen maar daar ben ik dus rap mee gestopt.
Omdat mijn vooraf uitgetekende route een beetje waardeloos was ben ik maar op mijn beperkte geografische kennis van onze regio richting kampenhout - boortmeerbeek - rijmenam zo naar heist op de berg gefietst om daar even een plas pauze te houden en zo via tremelo werchter haacht terug huiswaarts te keren.

Moe maar zeer voldaan over het nieuw gerief en de (nieuwe?) benen thuis gekomen met een dikke 110km op de teller.

Op dit moment zoals het een echte amateur wielrenner betaamt de ritgegevens van mijn tellerke aan het analyseren.

leve GARMIN edge 800
druus
druus

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum