2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterrit 12/02/12

Ga naar beneden

Winterrit 12/02/12 Empty Winterrit 12/02/12

Bericht  Rikske 13.02.12 14:52

Zondag 12/02 alleen gefietst.

Omwille van familiale verplichtingen, fietsen in onderhoud, ... maar vooral de vrieskou stond ik er alleen voor zondag.
Thuis vertrokken om 09u30.
Op de vaartdijk de "Rock Werchter" route gevolgd.

Op de vaartdijk hier en daar nog enkele honderden meters wat sneeuw en ijs, maar niet onoverkomelijk.
In Wijgmaal, richting de houten brugjes wou ik wat drinken, maar dit lukte niet.
Ik dacht dat de nop van m'n dinkbus bevrozen was.

Dan maar verder zonder drinken.
De houten brugjes die er glad kunnen bijliggen bij nat weer waren kurkdroog en goed te nemen.
Even een snorfietske gevolgd tot aan de splitsing richting Rotselaar.
Geen, of weinig wind zondag en dat was maar goed ook, want dit stuk kan je de wind stevig op kop hebben.
Met de vrieskou (+/- -8°C) maar goed dat er geen wind stond.
Hierdoor ging de gevoelstemperatuur niet naar omlaag.

Het wegje richting de Danone fabriek lag er wel wat ijzig bij.
Toch even de billen toeknijpen Shocked

Voorbij de rode lichten, richting de plas van Rotselaar.
Waar we normaal links blijven rechts genomen om de ganse lus van de plas te nemen.
Ik was met de MTB en de sneeuw die er nog lag was goed berijdbaar.

Nadien richting de Demer waar ik de "Soldatenbrug" overstak en linksaf ging richting Werchter.

De tenen begonnen wat te tintelen, maar halverwege Haacht toch overgeschakeld op de "Jubileumroute".
Deze gevolgd tot de splitsing Haacht - Boortmeerbeek waar ik koos voor het parcours "Demer & Dijle", maar dan wel in de omgekeerde richting.
Even gestopt om toch wat te kunnen drinken, helaas, bleek dat ik een ijs-lolly in de bus hat zitten.
Dan maar verder zonder drank.
Via Boortmeerbeek, langs de spoorweg naar Wespelaar.
Achter de kerk door naar Tildonk waar ik met net geen 45km iets na den elven toekwam.

BdM naar binnen gegaan om zelf wat op te warmen en om m'n drinkbus te laten ontdooien Laughing

2 Koffiekes gedronken waarna Roel en Pascal me kwamen vergezellen.


Op tijd naar huis om de topper Standard - Anderlecht vanuit de zetel te kunnen volgen.



Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 59

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum