2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 16/10/2011

Ga naar beneden

2011 - Zondag 16/10/2011 Empty Zondag 16/10/2011

Bericht  Rikske 17.10.11 13:35

Sinds kort vraag ik aan de persoon die erbij komt, of al lang niet meer heeft gefietst, een verslag te maken van de rit

We kijken er met z'n allen naar uit Tom.
Wink


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2011 - Zondag 16/10/2011 Empty Wat zou het worden ????

Bericht  Gast 20.10.11 13:54

We waren met 4 op de afspraak om de bordjes route naar Bonheiden af te leggen.
Eric, Pascal, Roel en mezelf.

Na toch wel n tijdje was het een leuk weerziens van de WCT-ers
Iedereen bleek het goed te stellen .. voor Roel was het blijkbaar wel op de valreep !

Roel had blijkbaar al n paar keer mee gereden na zijn herstel.
Voor mij was het de eerste keer en ik wist niet goed wat het zou geven, dus was blij met de welgekende bordjesroute als opwarmer van het nieuwe winterseizoen.

Dus uiteraard zeer rustig gestart, met Pascal en mezelf die tactisch het tempo bepaalde.
Het was n zeer mooie zonnige dag, die toch wel frisjes starte.

Na dat we het water links van ons lieten liggen, werd er rustig verder gereden, en de kompanen achter ons bleken het rustig tempo wel apprecieren, en er werd gezellig bijgebabbeld en genoten van de zonnige omgeving.

Af en toe was r ietsje meer wind, en af en toe lieten Eric en Roel een veilige "Sven-Nijs lengte".

Na ongeveer n 50 km kwamen we in Haacht, waar aan het rood licht even n "Sven Vantourenhout lengte" ontstond.
Pascal en ik waren iets verder op, terwijl Roel werd redelijk zwaar gehinderd door n wagen die afsloeg.

Gelukkig iedereen veilig bij de Makke geraakt, waar we genoten van enkele koffiekes en andere gezonde dranken.

Dank aan de mannen om het op n zeer rustig tempo te houden Very Happy

Ciao
Tom


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum