2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zondag 26/06/2011

Ga naar beneden

2011 - Zondag 26/06/2011 Empty Zondag 26/06/2011

Bericht  Pascal 29.06.11 0:02

Met de fiets vertrokken richting Boortmeerbeek waar er vandaag een TT op het programma stond.
Op het forum gelezen dat Eric om 9u aan de inschrijving zou zijn. Was pas daar om 9u10 en heb niemand van onze groep gezien. Dus maar ingeschreven en alleen vertrokken voor de rit van 60km. In het begin wel een ietwat saaie rit. Lange stukken rechtdoor. De rit bracht mij wel richting Aarschot waar er stilaan wat klimmmetjes begonnen te komen. Via den Oudenbos (jawel, bij de Craen, die nog buiten zat ook, ff gepraat) tot voorbij Scherpenheuvel om dan terug te keren. Nog eens voorbij de Craen en verder richting Boortmeerbeek. Aan de Demer in Werchter tot de conclusie gekomen dat ik toch ergens een pijleke niet gezien heb want zat al met dik 80km op de teller. De rug begon wat pijn te doen en maar besloten om de steenweg naar Haacht te nemen en zo naar de Makke te fietsen. Met een kleine 90km was dit al niet slecht. Met de Chopper een koffeke gedronken, waarna Freek en Eric ook toekwamen. Nog 2 grote pinten in mijn kamezole gegoten en vertrokken om tegen 14u thuis te zijn.
Op een heel rustig tempo naar huis gefietst, 98km op de teller (jep, juist geen 100), pijnlijke rug en de benen werden ook stilaan moe.
Enfin, ik heb er maandag toch gene last van gehad.

Cu
Pascal

PS : Bravo Gilbert!!!!

Pascal
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2011 - Zondag 26/06/2011 Empty 90 km Boortmeerbeek

Bericht  Rikske 29.06.11 20:16

Om 09u00 aan de inschrijving voor de 90km van Boortmeerbeek.
Net op tijd, want na ons waren er 2 grote groepen - bleek nadien dat Pascal achter deze groepen heeft ingeschreven.

Eerste km's inderdaad wat rechte stukken.
De wegwijzers waren niet optimaal, en aan Tildonk brug bijna verkeerd ... of was het misschien uit gewoonte dat we richting Makke fietsten Wink

Tot ergens ter hoogte van Holsbeek een groep van +/- 10 man in ons wiel gehad die ons tempo best wel zagen zitten.
Ook daar opnieuw wat moeilijkheden met de pijltjes, maar toch terug op het juiste parcours geraakt.
De eerste hoogtemeters kwamen eraan en ons groepeke viel nu en dan uiteen.
Toch bijeen gebleven tot net voor Aarschot.
De groep die ons volgde besloot vandaar terug richting hun thuisfront te gaan.
Freek en ik dus onder ons beiden verder.

Net zoals Pascal 2 x langs de Craen gepasseerd.
De eerste keer in't voorbijgaan stond hij buiten, dus vlug effekes goedendag geroepen.
Na een kort luske een tweede keer voorbij de Craen, alle deuren open, maar niemand te zien.

Eenmaal Rillaar voorbij ging het langs Aarschot richting Gelrode.
Hier sloten we aan bij een 4-tal andere deelnemers.
Freek en één van hen namen het meest de kop.
Ikzelf slechts af en toe.

Net voor den arrivé toch even verkeerd gefietst.
't Zal ni veel geweest zijn, want aan de finnish mankeerde ik slechts een 2-tal km.
Een Cola en een waterke gedronken en dan richting Tildonk.
Freek ging eerst thuis douchen, ik fietste langs het kanaal met de fiets tot daar.

Aldaar nat in't zweet toegekomen waar ik Pascal en de Chopper met een koffie aan tafel zag zitten.
Enige tijd later kwam ook de Freek toe.
Geëindigd met een laatste LenteLeffe, ... om nu officieel in de zomerperiode te zitten.

Thuisgekomen met iets meer dan 100km op den teller.


Cool
Rikske
Rikske
Admin

Aantal berichten : 457
Registratiedatum : 14-12-09
Leeftijd : 60

https://2wct.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum