2WCT


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

2WCT
2WCT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

MTB Kasterlee 14/03/11

Ga naar beneden

MTB Kasterlee 14/03/11 Empty MTB Kasterlee 14/03/11

Bericht  Gast 14.03.11 15:43

Geen andere 2WCT-ers te bespeuren in Kasterlee, dus als enigste 2wct-er vertrokken met 4 andere (1 marmotter, 1 spinner en 2 voor mij onbekenden)

Het was vroeg, en de ene was al n beetje wakkerder als de andere.
Het was mooi weer en redelijk warm in vergelijking met de laatste ritten.

Geen voorspelde regen te bespeuren, dus de KW-kes bleven in de autos.

Voor mij de eerste keer in Kasterlee, en was toch wel heel verrassend.
Zanderige grond, veel bochtjes, heel veel boebelkes en wortels, kleine zandbergjes ...

Na 8 km platte band voor een van de 2 onbekenen... iets te snel geweest en vergeten de buitenband te checken op scherp uitstekend materiaal.
Voor het oppompen van de band er toch nog aan gedacht en opnieuw begonnen ... om met enige vertraging terug te vertrekken.
Da was dus diegene die nog ni zo wakker was ;-)

Ons groepje werd al na het eerste technische stukje in 3 verdeeld (2 - 2 - 1)

4-1 bijeengekomen gewacht op de laatste .. blijven wachten ... nog blijven wachten
Een ander groepje van 5 MTB-ers wist ons te vertellen dat die toch al n heel stukje terug stond met ... platte band...
Het bleek al snel dat er toch ergens n scherp stukje in zijn buitenban hem parten speelde ...

2 besloten om terug te keren en hem verder te helpen, mijn mede-marmotter en ikzelf besloten om verder te rijden, zodat we toch onze km-kes konden maken, aangezien we tijdsgebonden waren.

Het waren n moeilijke 54 km-erkes, op een toch wel technisch parcour, belastend voor de rug met de vele wortels en putten .. om voldaan terug huiswaards te keren.

12h30 op het familiefeestje aangekomen, om dan goe te eten en n familiaal fietstoerke te gaan doen.

Het vroeg vertrekken bleek uiteindelijk voor iedereen interessant, zodat we allen nog konden genieten van een mooie namiddag.

Ciao
Tom

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum